wtorek, 8 września 2015

Zielona Magda :D

Cześć wszystkim ! :)
Dzisiaj postanowiłam założyć swój własny blog. Co z niego wyjdzie, zobaczymy ;) Mam nadzieję, że będzie kilka osób, które zechcą go czytać i śledzić na bieżąco zamieszczane przeze mnie posty.
Może od początku :)
Po co tutaj jestem? A po to, aby dzielić się z Wami moim życiem, tym co kocham, tym co lubię robić, zainspirować Was, abyście Wy inspirowali mnie. Jestem jeszcze zielona w tym wszystkim, ale myślę, że każdy kiedyś zaczynał i ma prawo uczyć się na własnych błędach, dążyć do lepszego, poprawiać i stawać się coraz lepszym w tym co robi ;)
Kim jestem? Zwykłą, prostą 20-letnią dziewczyną z małej wsi. A może i niezwykłą, bo każdy z nas ma w sobie coś co go różni od drugiej osoby i jest na swój sposób „inny” :) Słoikiem jestem również :D Studiuję w Warszawie na SGGW, od października zacznę 2 rok. Obecnie przebywam w swojej pięknej wsi, a już za kilkanaście dni -> Warsaw.
Czym się interesuje tajemnicza Magda? Fotografią <3 tak, to jest to co kocham. Uwielbiam robić zdjęcia, planować sesje, poprawiać je, robić stylizacje do nich, no wszystko co z nimi związane ! Może w przyszłości pokażę Wam kilka moich prac, kto wie :)
Liczę, że będziecie do mnie zaglądać ;)Trzymajcie kciuki za mnie, piszcie mi uwagi na temat mojego bloga. Dopiero zaczynam i będę wdzięczna za każdą wskazówkę, krytykę, podpowiedź itd.
Buziaki mordeczki,
Madzia ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz