poniedziałek, 14 września 2015

Przegląd mojej szafy part 1.

Hej !
Witajcie po weekendzie. Jak spędziłyście te dwa dni ? U mnie w sobotę byli znajomi, no i oczywiście Danielek, a niedzielny wieczór spędziliśmy z Danielem u niego w domu.
Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam co mam u siebie w szafie, kilka perełek, trochę nowości. Poluję teraz na jakąś kurteczkę z ekoskórki, ale nie mogę spotkać nic ciekawego i w dobrej cenie. No ale jeszcze mam kilkanaście dni do października, żeby w coś się zaopatrzyć :) Bo potem już będzie mi naprawdę potrzebna. Na razie to więcej siedzę w domu, więc raz na kilka dni to i w swojej starej mogę śmigać. A może Wy wiecie, gdzie mogę zamówić w przystępnej cenie taką kurteczkę? Śledzę allegro, ale nic ciekawego nie rzuciło mi się w oczy do tej pory.
Wracając do wpisu, wrzucam Wam przegląd moich kilka ulubionych rzeczy. Tak więc zaczynamy. Na pierwszy ogień idzie koszula z Cropp'a. Moja ulubiona, mogłabym ciągle w niej chodzić. Kupiłam ją na wiosnę, za 20 zł z przeceny. Naprawdę warto było ją kupic. Nie dość, że cena bardzo dobra to koszula jest wygodna, no i co najważniejsze materiał jest super, nie sprałą się, kolor się trzyma, no wszystko na plus.
Kolejna jest koszulka, którą kupiłam jakiś miesiąc temu w Reserved, również za 20 zł z przeceny. Podoba mi się, bo jest luźna, prosta, fajnie wygląda do dżinsów, czy spodenek, ale też wsadzona w spódniczkę z wyższym stanem ładnie się prezentuje.
Następnie, znalazłam w szafie ostatnio podczas porządków koszulkę, którą kupiłam jakieś 2 lata temu i zapomniałam, że ją w ogóle mam :D Szkoda, że już lato minęło, no ale pod marynarkę będzie jak w sam raz.

Ostatnio byłam w second handzie, wpadłam tylko na chwilę i dorwałam koszulkę z h&m za 8 zł. Ma trochę gniecący się materiał, ale fajnie leży, idealna na mnie :D no i co najważniejsze w ogóle nie jest zniszczona :)
 
Ostatnio też w galerii w ręce wpadł mi sweterek. Bardzo spodobał mi się jego kolor, taki lekki róż. Kosztował 30 zł, kupiony w Sinsay. Ma bardzo przyjemny materiał i jest baaardzo cieplutki.
No i na koniec koszulka, zakupiona tego samego dnia co sweterek wyżej. Kupiłam ją w Butiku za 19,90 :D
Oczywiście zapraszam Was do komentowania.
Pozdrawiam, Madzia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz