poniedziałek, 21 września 2015

Lakier do paznokci Wibo Chic Matte

Cześć wszystkim !
Jak mija Wam ten wrześniowy poniedziałek? Cóż ciekawego po weekendzie? Ja weekend spędziłam oczywiście z moim D <3 Fajna niedziela za nami. Byliśmy w mieście, w galerii, na małych zakupach, potem na pizze i lody. Tak, tak, masa kalorii - wiem :D Ale dobrze, że takie bomby kaloryczne zdarzają się rzadko :D
A o czym dzisiaj? Jak sam tytuł mówi, o lakierze firmy Wibo. Jest to lakier, który daje efekt matowych paznokci. Kupiłam go w Rossmannie po przecenie za 4 czy 5 zł, już nie pamiętam dokładnie :) Jest to odcień nr 6. Spodobał mi się jego kolor, a szczerze powiedziawszy nie zwróciłam uwagi, że jest to lakier, który daje właśnie efekt matowych paznokci :D Dopiero w domu, jak pomalowałam to zobaczyłam, że tak właśnie jest :D
 Jaka jest moja opinia? Daje mu 10/10. Nie mam się do czego przyczepić. Szybko schnie, trzyma się 3 dni bez odpryskiwania. Ładnie wygląda na paznokciach, dobrze kryje. Także myślę, że jak na takie pieniądze jest super. Warto wydać te kilka złotych na niego. POLECAM ! :)
Zostawiam Wam kilka zdjęć. Pozdrawiam Was serdecznie,
Buziaki, Madzia :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz